Day ten

28 juni 2022 - Cambridge, Verenigd Koninkrijk

Vandaag ben ik aangekomen in Cambridge de hostel is wel wat minder maar voor de rest ziet het er heel mooi uit hier. Na het avondeten ging ik naar de lounge en daar ontmoette ik een groep mensen waaronder 3 Nederlanders en voor de rest engelsen. Ze nodigden mij uit om mee te gaan poolen en later nodigden ze mij uit om morgen met hun mee te gaan bootje varen dus dat wordt gezellig morgen! Oeh en natuurlijk morgen mijn verjaardag daar heb ik niet echt iets speciaals voor kunnen plannen maar ja we zullen zien!

1. Anita Jansen:
    29 juni 2022
    Goedemorgen Yanick, allereerst van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag en wat bijzonder omdat in Engeland te vieren met nieuwe vrienden..
    Wij wensen jou een mooie speciale verjaardag toe!
    Geniet ervan!! Dikke kus en knuffel van ons!
    Wij zullen vanavond ook op jou proosten!
  2. Françoise:
    Hey Yanick,
    Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Maak er een gezellige dag van in het mooie Cambridge🍰🥂.
    Liefs van ons
  3. Marion mreijen:
    29 juni 2022
    Hartelijk gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag een mooie dag!