Day twelve

1 juli 2022 - Cambridge, Verenigd Koninkrijk

Vandaag begon met twee bezoekjes aan museums opvolgend met een bezoekje aan het winkelcentrum. In de avond gingen we uit eten in een pub waar ik naast shots en een cocktail voor het eerst Guinness op heb en ik moet zeggen niet mijn favoriete biertje maar dat weten we dan nu. In de avond nog gezellig gechilled maar niets speciaals. Morgen gaan mijn vrienden naar huis dus dan ben ik weer ff alleen maar ik ben blij ze te hebben ontmoet!

1. Mireille:
    1 juli 2022
    Super leuke foto’s Yanick 👍
  2. Oma:
    Ben blij dat je zoveel leuke mensen ontmoet en begrijp ook dat je het geweldig naar je zin hebt.Geniet er maar goed van
  3. Anita Jansen:
    1 juli 2022
    Wat leuk om nieuwe vrienden te hebben, jammer dat ze weer naar huis gaan maar wie weet kun je nog een keertje afspreken.

Volgens mij heb je ook wel heel “zwaar” bier geprobeerd..
    Ik ben ook meer van de cocktails, Yanick…Hihi
    Geniet van alles wat op je pad komt en wij genieten van jouw verhalen en foto’s…