Day thirty

19 juli 2022 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Zo hè vandaag was een lange dag. Ik begon met lopen door mary’s close een hele mooie steeg. Vanuit daar ging ik naar Holyrood pallace en vanuit daar zag ik een super hoge klif en ik zij tegen mijzelf ik ga die berg beklimmen wat er ook gebeurd. En na wat moeite gezweet haalde ik het tot de top en je kon de hele stad zien. Wat je ook kon zien was de veel grotere arthur’s seat berg. Maar daar komen we later op terug. Na die lange wandeling had ik een tour in het schotse whiskey museum ze legde helemaal uit hoe ze de whiskey maken en welke smaken en geuren je hebt in de 5 whiskey regio’s van schotland. Naderhand kregen we 4 whiskey’s om te proeven exclusief de blended whiskey die we eerder mochten proeven. Ik vond de Glenkinchie whiskey het beste van ze allemaal. In de avond rond zonsondergang ging ik naar arthur’s seat om te genieten van de zonsondergang en het mooiste uitzicht van de stad. Daar ontmoette ik ook een man uit Irak die de wereld rond aan het reizen was en mij vroeg om een stukje voor hem te filmen voor zijn YouTube kanaal die hij bijhield tijdens zijn reis. Na eventjes te hebben gepraat ging hij weg en niet veel later was het donker en ging ik ook terug naar de hostel. Het is hier nu laat bij jullie waarschijnlijk later dus ik sluit hem hier af. Slàinte mhath! (Goede gezondheid)

624947DE-B809-4BE2-8736-C8DBDD0B2B0858ADFE8D-30EE-4B90-BE9F-8E943C4654A336D8A9B8-6BD7-4AF1-8341-BBD883D1354749636465-BD36-4173-987D-943F5209D989E155236A-E57C-4353-825C-7BE643F3402D

1. Anita Jansen:
    19 juli 2022
    Tjeetje Yanick, wat een bijzondere ervaring heb je op gedaan..
    En wat een prachtige foto’s!!!
    Leuk om kennis te maken met die man en dan een leuk gesprek te hebben..Je mag ook wel heel trots zijn op die klimpartij….klasse hoor! En voortaan kunnen we aan jou om raad vragen als het om whisky gaat.
    Fijne avond !