Day nine

27 juni 2022 - Brighton, Verenigd Koninkrijk

Vandaag was een mooie dag beginnend met een gratis ontbijtje. Na mijzelf gewassen te hebben ging ik de stad in langs de winkels tot ik stopte bij een boekwinkel en daar twee boeken kocht ik nam de boeken mee naar de “the royal pavilion” en heb daar een tijdje zitten lezen in de tuin. Vanuit daar ging ik naar de pier en kocht ik fish & chips voor de lunch. Na een tijdje te hebben gechilled en gelezen op het strand ging ik weer terug naar de hostel en ik ging alleen rond zonsondergang nog ff naar het strand maar daar bleef het bij. Morgen ga ik naar de derde stad: Cambridge!

1. Marion mreijen:
    27 juni 2022
    Een fijne dag wat ik zo van je hoor! Lezen is altijd heerlijk dat is genieten. Ga morgen fijn de stad Cambridge verkennen wij waren er zes jaar geleden.
    En onze dochter Anne-Marie was daar het afgelopen weekend.
    Goede reis verder en geniet groet,Marion
  2. Mireille:
    28 juni 2022
    Mooie omgeving, jaloers!
  3. Anita Jansen:
    Heerlijk ontspannen dagje gehad, groot gelijk Yanick!
    Mooie foto’s!
  4. Raimond:
    28 juni 2022
    Klinkt goed hoor, graties ontbijtje, fish and chips, pier en strand. Heeerlijk genieten👍👍 succes in Cambridge